trött

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Är så sjukt jävla äckligt trött och ska nu gå och borsta tänderna och sätta ögonsalva- håller på att få ögoninflammation igen... Har fått värsta fula brännan från den här veckan, haha. Kanske 2 dm på mina armar har blivit brända, så det är en kant från handskarna och en kant från mina uppkavlade ärmar- inte snyggt !! Något som också har hänt var att jag brände mig bara på min högra sida av mitt huvud så jag är helt röd på halva ansiktet.. Brände mig ännu mer idag på halsen och ner mot bröstet, armarna, ansiktet, nacken och öronen :/ Har tagit kylbalsam så det har blivitmycket bättre!!
 
Efter jobbet for jag hem och duschade innan jag cyklade in till stan, där var jag med Amanda och Matilda i kanske någon timme innan vi for hem.
Nu måste jag gå för det kliar som jag vet inte vad i mina ögon, här får ni lite bilder från instagram från i måndags.
 
 
Hittills till trött





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: