hänt i veckan

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
- Jobbat den sista veckan, så jääääävla skönt att det är över
- sett pll
- sett mer pll
- lite mer pll
- och kanske liiiite mer pll
- ätit nästan en hel vattenmelon
- köpt 2 nya bhar + trosor + shorts
 
Det är vad jag har gjort, vad jag minns iallafall haha. Mest troligt blir det att åka till morfar någon gång under nästa vecka. Nästa vecka ska vi dessutom klippa lexie på onsdagen och sen så skulle vi typ kanske ha "våran dag" me matti, klarre å mandis- men ingen har typ pratat om det så vet inte ens om det blir av.
Morgondagen består väl bara av att försöka få photoshop att fungera, gick inte idag för min dator hade tydligen inte något slags program så vi får helt enkelt bara gör om det.
Måste också ladda ner lite låtar till mobilen så jag har någonting att lyssna på när jag kommer ligga och sola i sommar, har ju nu insett att jag an faktiskt kan bli lite brun vilket jag aldrig brukar bli, lol har bonnabränna.
 
Typ så här jag ser ut ——————>
you doing it wrong !
 
Gick inte att ladda uppden större, haha
 
Hittills till hänt i veckan





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: