PS

| Postat i: SannaNilssonLidin, foto - mig själv
0
Idag har jag varit på ikea bl.a.. Köpte en bokhylla och skulle även köpa en annan sak som dom hade i lagret men som en av personalen sa att dom tar fram dom först imorgon JIPPI !
Har mumblerat om lite i mitt rum och vi måste hyra borren igen för jag måste flytta på min hylla och min spegel för att jag ska få det här att fungera. Imorgon ska jag fa till stan med kusin jenny och sen på kvällen får jag fortsätta redigera bilder på PS (photoshop). Har redigerat över 100 bilder där nu och jag kom precis fram till Liden bilderna så förhoppningsvis så kommer dom upp imorgon! :)
Nu ska jag slå igång någon serie och äta något eftersom att min mage håller på att kurra som jag vet inte vad, ses imorgon! :)
 
 
Hittills till PS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: