jag kan dom här gatorna i sömnen

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Har förberätt(?) ett inlägg inför imorgon. Jobbat med text och bilder. Fick kolla igenom hela arkivet under detta år vilket tog ett tag, haha. Har försökt förkorta allt iallafall.
 
Känns konstigt att läsa om januari och det, för det känns inte som att jag gick i 9an då. Det har hänt saker jag aldrig trodde jag skulle göra, vara med om, eller ens våga göra. Jag har klarat av att göra saker som jag aldrig förut vågade, jag har växt som person.
 
Ska nu måla naglarna och lite sånt. Inlägget jag jobbat på kommer ni alltså få se imorgon :)
 
här, en perfekt bild på två av mina favoriter som blev ett par och ska dessutom gifta sig ♥
 
Hittills till jag kan dom här gatorna i sömnen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: