orkar inte

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Imorgon ska min klass åka till vallen för att "lära oss känna varandra". Ser inte alls fram emot det! På vallen går man in i skogen med stövlar och letar efter fågel sorter och harbajs. Kommer dö av att jag har så jävla tråkigt, och inte nog med det så fick jag toa städjobbet, IGEN!!!! Hade det sist jag var där, vilket var i mellanstadiet. Men seriöst, vallen åker man till under mellanstadiet då man är liten (nu låter jag som en typisk tonåring som inte vill förstöra sitt hår eller få lera på händerna, och "nej jag bröt min nagel" men seriöst det är så tråkigt där). Det kommer som vanligt vara så att kicki informerar oss om att man inte får spola ner bindor och tamponger i toaletten och sen får man gå. Så jävla onödigt att vi ska vara där borta, ååååååh. Varken jag eller Alva är särskild glada över det här.
 
Gick och la mig rätt sent igår så ska nog gå och lägga mig om 30 min - 1 timma haha. Juste måste packa.. men har skrivit lite  snabbt en packlista och det kommer nog gå ganska fort :)
Nu måste jag nog kanske packa, ses på torsdag då jag kommer tillbaka, för jag åker ju imorgon direkt på morgonen så.. :)
Hittills till orkar inte





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: