grattis + vallen

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Idag fyller Liam Payne år, alltså en från one direction ifall någon inte förstod det, haha. Allt handlar om dom ;) nädå
 
Hela tiden då vi var i vallen ville jag bara hem, visst vi hade ganska kul ibland men jag ville verkligen inte vara där! Sen så var vi 6 st som delade ett rum där man egentligen ska sova 2 st i. Det var Johanna och Julia i våningsängen, sen var det jag, alva, linnea och amelia som klämde ihop oss på golvet på 3 madrasser. Varmt som in i ************** ska jag också säga att det var, kunde heller inte sträcka helt på benen vilket var ganska irriterande haha.
 
Ikväll så har vi hämtat hem min brorsa för han skulle hämta sin förstärkare som btw tar upp hela bagage utrymmet eller vad man ska kalla det. Den är riktigt jävla stor helt enkelt! Han ska typ tillbaka till skolan imorgon, och sen ska han väl hem hit igen och sova här under helgen, vilket jag hoppas.
 
Har precis sett senaste avsnittet av pll.. DEN FÅR INTE SLUTA SOM DEN GJORDE NU !!! Visst jag har haft mina misstankar, men jag hoppades på att det inte var han/hon/hen.. Fan
Ni som ser serien förstår.
Nu ska jag slå igång ännu ett avsnitt av gossip girl (har ju börjat se den serien från början den här gången), sen ska jag sova i min härliga säng.. Fyfan för skola imorgon, trodde fan de var fredag idag! :(
Hittills till grattis + vallen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: