vårstädning

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Sedan först dagen då vi flyttat hit så har jag haft planer på mitt rum, men eftersom att de inte kommer att bli av gissar jag så ska jag nu ta till mig med lite vårstädning.
 
Den här dagen började med att jag låg och drog mig i sängen till halv två, sen gick jag upp och åt frukost. Sen har jag spelat minecraft i över 2 timmar. Sen ahr ajg bara suttit i mitt rum och planerat inför sommaren med saker som jag säkert inte kommer göra vilket det alltid brukar va, och så har jag skrivit en liten inköpslista med saker som jag verkligen vill ha och behöver.
Men nu ska jag plocka bort min klädhög från golvet som ändå kommer komma tillbaka dit under den här veckan, haha lol.
Före och efter bilder på mitt tråkiga rum kommer :)
Hittills till vårstädning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: