amanda stylar

| Postat i: SannaNilssonLidin
0

Amanda hade lite tråkigt på slöjden, så hon gjorde rosetter över hela mitt hår, så snällt av henne!

Borde egentligen sova nu, men tänker gå å ta en macka, faktiskt. haha. Men seriöst, min mage har kurrat i 2 timmar, så fattar inte varför jag inte gått tidigare..

Men aa.. Sen blir de att sova, har typ ingenting att packa ner idag, så de får bli imorgon när jag kommit hem från kulturens hus :) hihi

FITTA.. spotify reklamen han komma...

aja, nu ska jag tjocka i mig en macka å sen gå å lägga mig.

Så chill dag imorn!

kliva upp 10, fixa mig, käka lunch på skolan, åka till kulturens hus eftersom att jag ska vara där 12 för repetion, sen kl 1 kommer typ hela högstadiet titta på en teater med tur och retur bara för att min klass gjorde en film där, kan kanske länka filmen hit nån gång :) haha

Men då kommer typ hela skolan se mig spela.. KUL eller nå!!! osvosvosv

Aja, har sagt de 1000 ggr i de här inlägget, men nu ska jag gå! hejdå, och godnatt! :)

Hittills till amanda stylar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: