Torsdag

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Ikväll är det konfirmation, och i helgen är det konfirmations läger, jippi, eller nå..
Vi åker nån gång under eftermiddagen så jag kommer bara gå till lunch imorn vilket är jäävligt skönt!
Men nu ska jag försöka jobba om franska revolutionen, har ingen lust alls att jobba idag, seriöst!
.
asså jag måste bara säga.. hade typ skitkul nyss.. jag satte på låten "Iäm sexy and i know it" på högsta volymen åså gick Clara, Matilda, Klara och Evelina catwalk på en massa bord i mitten av klassrummet, å wilma filmade.. hahaha
åså kom bengan in nyss, precis när dom tänkte köra en gång till.. HAHAHA
va så kul när alla bara sprang till sina platser, hihi :D
Hittills till Torsdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: