ändrade planer?

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Jag och josefine hade plannerat att vi skulle fa till boden ikväll, å igår kommer mamma och säger att jag har konfirmationsträff på söndag från kl 11 till 3, och vi hade ju tänkt va i boden från idag till på måndag..
alltså skulle vi få åka hem på lördag. vi vill ju som va där längre så de ville vi ju inte..
så tänkte jag att vi kunde åka på söndag till onsdag då, men då var de så att josefine skulle till nå skid ställe med ug, å då kommer hon va där hela tisdagen, vilket då också blir bara 1 dag..
sen har ju jag ridning på fredagar, och jag har redan missat många, men om de verkligen inte går att ta nån annan dag så får de väl bli typ, onsda till lördag..
less på de här ...
Hittills till ändrade planer?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: