rätt så bra ändå! :)

| Postat i:
1
De gick rätt så bra ändå, att göra provet!
de var ju då först redovisning i dom 3 grupperna som vi då var, och alla redovisade om olika saker. Jag, Joachim, Amanda, Jesper och Oskar W hade skelettet.
Dom andra två grupperna hade muskler och huden.
Direkt efter redovisningarna så hade vi provet om alla tre jävla skit grejerna -.-
vet inte om jag kan säga ämnen där, å nu fattar ni lika mycket som en tom burk = noll, så..jaaa...
Bosse ska hela tiden nu också komma å bah; du ska hålla på i garageband inte hålla på med annat. Det blir roligare och roligare ju mer man håller på med de, men FUCK NO!
höll ju fan på där hela 7an -.-
asså måste man strypa gubbjäveln för att han ska fatta att garageband är HUR JÄVLA TRÅKIGT SOM HÄLST?! :O
asså helvete va less ja blir!
fan va ja e sur på varenda jävla inlägg typ, men asså....ååååååååååååh -.-
konfa idag, kom ja på nu xD
så jävla onödigt att vi ska åka till örnäsets kyrka när vi ändå ska typ konfirmera oss i stan?
vi kommer typ också bli 15 st, å då blir jag bara lite så där bah; uuaajaknagoalaaaaaaalaaajaaakaaaaan, hjälp mig! :o
ja känner ju ingen, å ja är ingen som precis går fram å bah; hej, ja heter sanna, jag är gäl, 14 år, homogayblablabla, jag är störd, missbildad, sär och lite allmänt ........... gud vet vad!
aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhöööööööööööööööööhm, ja har skit tråkigt, asså, daaaaah
lixom.....ne asså ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!
KILL ME KILL ME KILL ME
hahahahahaha fyfan va ful ja är! xD
Hittills till rätt så bra ändå! :)


linnea

Sv: hihi vad kul!:)

och tack så mycket, du ocksåå :')


URL: http://linnealindmarkk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: