8% och 20 minuter!!!

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
har 8% kvar på batteriet i datorn och de är 20 minuter kvar på lektionen.... har släckt ner skärmen så att jag ser knappt nå...
åhnej... nu vart de 7%......
åååh
.
pratade nyss med Bengt och vi snackade om att han skulle kolla ifall han kunde stoppa mig i so:n i elevens val som vi brukar ha på fredag.
jag har så mycke att göra i so:n.. jag trodde att jag bara behövde skicka in den där brott grejen och göra om de där provet, men jag hade tydligen kvar att svara på frågorna till religion grejet och sen skicka in de..
men ja känner mig duktig som faktiskt beskrev dom där 5 orden men då hade jag ju inget internet varken hos anna eller när jag kom hem igårkväll från stockholm.. asså åååh
påtal om stockholm... om nu mamma har ringt telia idag å dom kan fixa internet hemma(dom har tydligen inte haft nå internet under hela helgen), så kan jag föra över bilderna till datorn å slänga upp ett inlägg om de senare då.. annars får ja göra de på nån lektion imorn eller så :) hihi
ni kn iallafall få en ;)
.
tiiiihiii ^,^
.
.
.
nu är de 65.... -.-
Hittills till 8% och 20 minuter!!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: