Välkommen till min nya blogg!

| Postat i: SannaNilssonLidin
0

Jag heter Sanna Nilsson Lidin.
Jag är 13 år, och fyller år i augusti.
På fritiden är jag med kompisar, spelar fiol och är i stallet.
Jag rider en gång i veckan, och spelar fiol med en orkester som heter "stråk stallet".
                                  *
När vi hade en jul show med både stråkstallet och kammaorkestern, så blev jag en av dom fem andra som blev utvald med att spela 2 låtar med kammarorkestern. Snacka om att jag blev skit glad ! :D
Kammarorkestern, är den bästa orkestern här i Luleå.

                                  *

Jag rider i ett stall som heter Luleå Ridklubb "(LRK)".
Där har jag favorit hästen Ivory, som ni kommer att höra en hel del om.
                                  *

Förutom den här bloggen så delar jag två bloggar med min kusin "Josefine".
En har vi slutat o uppdatera på och den heter;  http://josefineochsanna.blogg.se/
Den vi kan uppdatera på ibland heter;  http://josefinesannas.blogg.se/

Sen delar jag ochså en blogg med en tjej som heter Hanna.
Den heter;    http://hannasanna.blogg.se/

alla mina bloggar, heter typ likadant ;)
lite kul.. :)

Anledningen till att jag inte brukar uppdatera så mycket på bloggarna och de, är för att hela familjens dator pajjade.
Sen så köpte min brorsa en dator, som jag inte fick använda.
Senare köpte mamma en bärbar dator(som jag skriver på nu).

FAST,,  ..  Jag ska få en dator av skolan i början av Februari :D:D  lycklig !!

Vi får hoppas att dom håller det den här gången, eftersom att vi skulle ju få datorerna redan i augusti när skolan började(på min födelsedag-.-''').
Men självklart så var det några tjuvar som kom och tog skolans apel-datorer, som var inlåsta i ett skåp(häng lås). Skåpet var inne i median. Det var larm inne i median + att det var in till själva skolan.
Tjuvarna kom till skolan 3 dagar på raken !!;o
Tror det var sista natten dom snottade, som poliserna hittade en av dom, sovandes i bild salen..

SKITSAMMA !! :)

Vi får hålla tummarna att vi får våra mac-datorer i början av februari, så att jag kan uppdatera nästan varje dag med dom.


Mer info + blogg design, kommer att komma senare, mot februari :))

Ni får ha det så bra ! :)


Hittills till Välkommen till min nya blogg!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: