Ny kategori; "Nummer-1,2,3.."

| Postat i: SannaNilssonLidin
0

Nummer 1 -  Presentera mig själv.

nummer 2 -  Meningen med mitt bloggnamn.

nummer 3 -  EN sak jag älskar från min garderob.

nummer 4 -  Vad är kärlek.

nummer 5 -  Mina drömmar.

nummer 6 -  Min dag.

nummer 7 -  Min bästa vän.

nummer 8 -  Ett ögonblick.

nummer 9 -  Min första kärlek.

nummer 10 -  Det här hade jag på mig idag.

nummer 15 -  Detta ångrar jag.

nummer 16 -  Det här är jag beroende utav.

nummer 17 -  Mitt favoritminne.

nummer 18 -  Det här får mig att gråta.

nummer 19 -  Det här får mig att bli glad.

nummer 20 -  Någon jag vill byta liv med en dag, och varför.

nummer 21 -  Det  här saknar jag.

nummer 22 -  Det här upprör mig.

nummer 23 -  Det här får mig att hoppa av glädje.

nummer 24 -  Något jag gillar med mig själv.

nummer 25 -  En bild från mitt rum/lägenhet.

nummer 26 -  Mina rädslor.

nummer 27 -  Min favoritfärg.

nummer 28 -  Något jag vill ha.

nummer 29 -  En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.

nummer 30 -  Ett sista ögonblick.



"Nummer- 1" , finns redan..      (förra inlägget)   :)