ska börja me de här...

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
dag 1 - Berätta om dig själv
dag 2 - bloggar du läser
dag 3 - en person du ser upp till
dag 4 - bild på sminket du brukar använda.
dag 5 - en bild på något som du älskar i ditt rum.
dag 6 - en tv-serie du älskar
dag 7 - favorit ställe
dag 8 - favorit nagellack
dag 9 - Bild på det du köpte senast
dag 10 - här handlar jag helst
dag 11 - en bild på dig för ett år sen
dag 12 - favorit låt just nu
dag 13 - detta kan jag inte vara utan i en hel vecka
dag 14 - favorit plagg i garderoben
dag 15 - favorit parfym
dag 16 - detta ska jag göra innan jag dör
dag 17 - ett kort någon annan har tagit på dig
dag 18 - en Bild på ditt rum som de ser ut just nu
dag 19 - en Bild på någon du saknar just nu
dag 20 - just nu tanker jag på
dag 21 - en Bild på min garderob
dag 22 - dina kompisar
dag 23 - den nyaste bilden på dig
dag 24 - en vän som bor långt härifrån
dag 25 - en vän du håller på att tappa kontakten med
dag 26 - detta åt jag till frukost
dag 27 - I din väska finns det
dag 28 - vem är den roligaste du vet
dag 29 - favorit ställe i staden där du bor
dag 30 - 5 bra saker som har hänt under dom här 30 dagarna