dag 1 - Berätta om dig själv

| Postat i: SannaNilssonLidin
2
ja tyckte att vi kunde börja med en gammal ego, hehe
.
.
ehm, men ja..Jag tycker som att ni borde veta ganska mycket om mig..
Men jag heter då sanna, de heter ju själva bloggen också. Men jag är då 14 år, fyller år den 23 augusti.
Jag har ridit och spelat fiol i 5 år, medans jag har spelat alt fiol i snart ett halvår.
Jag spelar i en orkester som heter kammarorkestern, och det är då via kulturskolan som jag kommit med i den orkestern.
Tidigare spelade jag i stråkstallet som är en sämre orkester, men skitsamma.
På fritiden så brukar jag va med kompisar, hänga framför datorn, fotografera♥ och pyssla. Me pyssla så menar jag att göra smycken åså..svårt att säga egentligen vad ja gör för smycken.. asså de är typ med kedjor.. asså..jaa
SKITSAMMA
Sen brukar jag ju också hålla på med mina naglar väldigt mycket!
Dom ser aldrig likadana ut, det är alltid ett mönster på.
Nä men de här får väll räcka, mer får ni eller har ni kanske redan fått reda på i bloggen.
kommentera om ni undrar nå! :)
btw.. har gjort en blogg response, men JAG KOMMER INTE IN PÅ DEN!!! FHEADKZMXRYSKZSE
Hittills till dag 1 - Berätta om dig själv


B

fin bild =)


URL: http://thecherries.blogg.se/
Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på bloggen! Hoppas du vill vara med :D


URL: http://smnmode.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: