stannade hemma idag..

| Postat i: SannaNilssonLidin
0
Som de står i rubriken så stannade jag hemma idag från skolan eftersom att jag mådde piss idag, precis som igår!
När ja gick å la mig igår, ja looovar, somnade DIREKT!
Sen så var ju upp en snabbis vid halv 8, för att be mamma ringa och sjukanmäla mig, för att jag mådde dåligt. Så vaknade jag vid 1 igen, och då hade huvudvärken försvunnit. Trodde fan att mitt huve skulle sprängas, å jag kan ju inte svälja tabletter, och jag kan inte brustabletter för de får mig bara att må illa HELA dan, OCH sugtabletter är ju inget att ens fundera på!
Jag har tagit de 2 ggr, första gången var jag nära.. men andra gången spydde jag!
Så ni kan ju bara tänka er..Jag blir ju lätt åksjuk, så jag blandade en godis och en halv åksjuk tablett förut, bara för att jag inte kunde svälja den? Det var inte gott ska jag säga, för även om man hade en godis med + saft på sidan om, så var de enda man kände, de var ju den där jävla äckel tabletten..
Men som tur är så har mamma köpt åksjuksband som man sätter runt handleden, och då är det som en kula eller va jag ska säga, som jag ska sätta mot pulsen på armen, på båda armarna alltså.
Och så har ju mamma också köpt åksjuks tuggummi, jag som är beroende av tuggummi xD HAHAHAHA
fan va mke ja skriver!
Men nä nu ska jag nog lägga mig i sängen och vila, och läsa min bok, som jag sen ska göra en bokresension på, så de är lika bra att jag läser den.
Ses!
.
EN bild från stallet.. även den hästen jag red(Henning-.-) ..
Hittills till stannade hemma idag..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: