skola....ganska bra arbetsro må ja säga..

| Postat i:
0
Vi är 6 st i klassrummet just nu, om man räknar med mig, och det spelas 3 olika låtar på högsta volymen + att alla pratar..
Alla låtar är bara instrumentalt eller va ja ska säga..alltså är de bara 1 jävla ord som upprepas i låten under 3 minuter, så ska dom ju spela de 35 679 ggr också-.-
så ska jag läsa om kemin, och sen sammanfatta + svara på frågor...går de? NÄÄÄÄÄÄÄÄ
resten av klassen + läraren är i va heter de nu...aja, dom experimenterar saker å så..
Nu fick jag ont i huvet också! Great ! ♥♥♥♥♥♥
asså nä..ja vill hem :O å ja slutar 5 i halv fyra? :O
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH , dagen kommer sluta med att jag tar livet av mig !!!
.

ja å david höll på att dööööö när vi tog bilden! xD
Hittills till skola....ganska bra arbetsro må ja säga..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: